مواضيع فتكات المميزة

المواضيع المميزة التي تكتبها العضوات و تختارها الادارة لتميزها كل اسبوع

اقتراحات لتطوير الموقع

أفكار العضوات لتطوير موقع فتكات

قسم المواضيع المكررة

قسم خاص بالمواضيع التي تضاف و تكون هناك موضوعات مشابهة سابقة لها

ثقافة و معلومات

قسم الثقافة و المعلومات العامة و المتخصصة

السياحة و السفر

قسم خاص بالسياحة والسفر ومعلومات عن الدول و الاماكن السياحية

تعليم اللغات

منتدى خاص بتعليم اللغات الاجنبية

Foreign Fatakat

Fatakat topics in other languages

الكمبيوتر و الانترنت

حلول للمشاكل التي تواجهنا في الكمبيوتر و الانترنت و معلومات مفيدة عنهما

موبايلات

كل ما يتعلق بالموبايل من اخبار و برامج و موديلات

اخبار الكمبيوتر والانترنت

منتدى خاص بأخر أخبار الكمبيوتر والإنترنت

اخبار

جديد الاخبار و الاخبار العاجلة في مصر و العالم

صور

صور في كل المجالات (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

فيديو

منوعات فيديو و افلام (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

تسجيلات صوتية

صوتيات منوعة (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

نكت و طرائف

جديد النكت و الطرائف

منوعات

جديد الترفيه من الاخبار و المنوعات والصور من كل مكان

العاب و مسابقات

العاب و مسابقات ترفيهية

مستعمل (سكند هاند)

سوق المستعمل بين عضوات فتكات

عروض فتكات

عروض وخصومات فتكات

مقارنات و تقييمات

مقارنات بين السلع والماركات المختلفة وتقييمات لها بواسطة العضوات

الاستثمار و اخبار الاقتصاد

تبادل خبرات العضوات في الاستثمار و الادخار و متاقشة تأثير الاخبار الاقتصادية عليهن

زهرات فتكات

عمرك اقل من 18 سنة؟ تعالي و دردشي مع صاحباتك في عالم زهرات فتكات!

إيمانيات الزهرات

نتعلم سويا ديننا واخلاقنا ونطور سلوكياتنا

اناشيد و اغاني اطفال

شاركي صاحباتك في الاناشيد والاغاني اللي بتحبيها

شات زهرات فتكات

شات للزهرات فقط، ممنوع دخول الكبار :)

تعليم و مدارس

قسم معلومات عن المدارس وتجارب العضوات معها

ركن المخطوبات

قسم خاص للمخطوبات و مواضيع تهمهن

معاملة الازواج

مناقشات و نصائح عن معاملة الازواج سعيا لعلاقة زوجية سعيدة

صحة طفلك مع نستله الأساسي (سنة - 10 سنوات)

صحة طفلك مع نستله الأساسي

صحة المرأة

مواضيع و مناقشات تهمك لصحتك حيث تهتم بتخصص النساء و الولادة

صحة العائلة

مجال الطب بصفة عامة لإفادة عائلتك وقاها الله و إياك كل شر

العيادة النفسية و التنمية البشرية

تعلمي كيف تنمين نفسك و مهاراتك و تتخلصين من المخاوف و العقد لحياة افضل!

الاعشاب و الطب البديل

فوائد الاعشاب و الثمار و كيفية التداوي بها و الطرق التقليدية للطب البديل

المنتدى الإسلامي

المواضيع الدينية و الفتاوى و الاستشارات

القرآن الكريم

انشطة حفظ القرآن الكريم و التفسير و التجويد

السنة النبوية

الاحاديث الشريفة و بيان الاحاديث الصحيحة و الاحاديث الموضوعة

الفقه والعقيدة الاسلامية

يتناول الشروح العلمية للعقيدة والمسائل الفقهية والاحكام الشرعية المختلفة

صوتيات ومرئيات اسلامية

دروس ومحاضرات ومواد اسلامية

معهد اعداد داعيات فتكات

دروس ومحاضرات وواجبات منهج اعداد الداعيات

تفسير الاحلام

تفسير الاحلام بواسطة العضوات ذوات الخبرة في الاحلام

الترحيب و الاجتماعيات

الترحيب بالمشتركات الجدد و التهاني بالمناسبات المختلفة و التعارف

دردشة و مواضيع عامة

المواضيع العامة و الحوارات التي لا تندرج تحت المنتديات المتخصصه

فضفضة و تجارب

طلبات المشورة و ابداء الرأي في المشكلات و تجارب العضوات مع الحياة

فتوكات الدول العربية

ملتقى بنات وسيدات الدول العربية في فتكات

المغتربات

قسم خاص بالمغتربات لتبادل الأخبار و الخبرات والفضفضة

شات فتكات

ابدئي محادثة جديدة او شاركي في محادثة موجودة من قبل

اختر رقم الصفحة 1 2 3 الأخيرة >>

رد 0 0
0
ممنوعة من المشاركة
انت يا امووور  . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

١٠‏/٢‏/٢٠١٦
دردشة و مواضيع عامة
قريت موضوع لوحده هونااا عرفت فيهااا ان
فى شباب بيدخلوو المنتدى وبيقرووو كل البنات اللى بتكتبو


احب اقولك انت وهو وهو وهو

احنااااااااااا هناااااااااا منتدى حريم وبنحب نرغى ونلوك سوى
ونفضفض مع بعض اصل لو احنا مفضفضناش واتكلمنا

مع بعض هيحصل حاجه من ثلاثه :. ياما هنطلع اللى جوانا معاك وتقول عليناااااااا رغايين او ياما هنطلع اللى جوانا معاك وتقول علينا رغايين


فاااامن فضلك يا حليوه منك له بلاش تجسس على البنات


واتقوو الله بقى انتم مش سايبنا فى حالنااااااااااا

متفتكرش احناااا هندايق لما تطلع بره بالعكس

داحنا كلنا هنعمل لولولوولولولولولولولوى فرحه
بس اطلعووو منها يا رجاله وخلينا نعد مع بعضينا يا فتوكات
وعلى رأى المثل :. ظل فتوكه ولا ظل راجل
رد 851 0
38

ام طاطا النجم
ملكة فتكات

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠١ م
هههههههههههههههههههههه

ام مودى وشودى
سوبر فتكات

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٢ م
انا عارفة يا اوختى رجالة حشرية ولا اللى كل شوية يدخل باسم جديد ويقولك عريس لقطة كته نقطة

شموخي في عزت نفسي
فتكات ست الكل

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٢ م
هههههههههههههههههههه

رانا السيد
فتكات غالية قوي

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٣ م
ههههههههههههههههههههههههههه عسل انتى

نورسين(ضوء القمر)
ممنوعة من المشاركة

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٤ م
ههههههههههههههههه عسلــ .. يامضروبة ..

Bonbonayh Alex
فتكات رائعة

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٤ م
اهدى اكبتن شويه ههههههههههه

اخر دمعه
فتكات رائعة

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٤ م
انا عارفه ياختى حشريين اوى

صمت فتاة
سوبر فتكات

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٤ م
ههههههه رجالة فاضية ياختى وحياتك

جوجو سكرتيرة محامى
امبراطورة فتكات

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٤ م
هههههههههههههههههههههههههههه
والله انتى عسل

eman_282
فتكات ست الكل

١٦‏/٩‏/٢٠١٢ ٦:٠٥ م
بس عاوزة الحق يا فتوكة انا والله بموت فى جلدى من الكسوف لما اتخيل انهم بيقروا بعض المواضيع اللى فى قسم معاملة الازواج يا نهاااااااااااااااار

الله يسترنا ويستر بنات المسلمين هههههههههههههههههه
عرض المزيد
اختر رقم الصفحة 1 2 3 الأخيرة >>
موضوعات مميزة

مسابقه الاعشاب والغذاء لمواجهه امراض الشتاء

أكسرى خوفك

لوحة شرف فتكات 2016

صرح رائدات الذوق الراقي

اعلان نتيجه  الاسبوع الثاني في مسابقة جيليت وفتكات Gillette Venus

فرصة انك تبقي نجمة فتكات لشهر ديسمبر

مشاركتي في مسابقة احنا الفتوكات جامدين وبأقل التكاليف طباخين المركز الثالث ام محمود

شكرا فتكات شكرا جيليت فينوس (تعالو شوفو هديتى )

معا في حب رسول الله ... شاركي معنا وعبري عن حبك له

عيادة التخاطب الجزء الثالث

ألعبى ,,,, مع غارنيية و شوفى شطرتك

موضوع للدردشة ايه رأيكم في موضوع الكاتشاب والصلصة الي انتشر الفترة الي فاتت

مشاركتي في مسابقه احنا الفتوكات الجامدين وباقل التكاليف طابخين ومتهنين

مشاركتي في مسابقة احنا الفتوكات جامدين (SA7AR)

مشاركتي بمسابقه احنا الفتوكات جامدين مع نانا نزوله

مشاركتى بمسابقة احنا الفتوكات الجامدين وباقل التكاليف طابخيين(دموع الورده)

حفل توزيع جوائز مسابقة: احنا الفتوكات جامدين وبأقل التكاليف طابخين ومتهنيين..ألف مبروووك يا فتوكات

نتيجة مسابقة معاملة الأزواج . موضوع هيفيدك وكمان جايزة تسعدك

استفتاء مسابقه غنــــــــــوه وحدوته ,,

أجمل كولكشن جواكت شتوية من الأختين الحلوين هناء وشيرين حصرى على فتكات

مشرفات القسم
مراقبات القسم
الفتوكات المتواجدات
الزائرات المتواجدات